Тақырыбы Қазақстан таулары

Сабақ жоспары Тақырыбы Қазақстан таулары.

 

Мақсаты 1.Қазақстанның бай табиғаты туралы білімдерін тереңдету

2.Табиғатты, қоршаған ортанытаза ұстауға, оны қорғауға сақтауға баулу

3.Сөздік қорды молайтып байланыстыра сөйлеу қабылетін дамыту. Сауатты жазуды қадағалап дамыту.

 

Көрнекіліктері слаид

Сабақтың барысы

1ұйым/б.1.Оқушылармен сәлемдесу

 

Кезекші 2.жоқ оқушыларды белгілеу,

3.Жаңа тақырыптан,мақсатымен таныстыру

2Қайталау-Балалар,біз қай тақырыпты өтіп жатырмыз?

-«Табиғат»тақырыбын.

-Қазақстанның  табиғаты қандай?...

-Табиғат нелерден тұрады? (өзен,көл,таулардан)

-Осы бай табиғатты біз не істеуіміз керек?

Кластер 1-2 минут

(3 топ, қағазда

өз нұсқасын

жасайды)

 

Соңында әңгімелер беру керек

(1-оқушы)

Ал енді табиғат туралы мақал-мәтелдерді еске түсірейікші

Жартысын           1.Жері байдыыыың-... ... .

Жазу                   2.таудың көркі-...

сары                    3.Сулы жер-... ...

көгілдір                   Бұлақты жер-... ...

жасыл                  4.Сулы жер-... ...

қызыл                      Таулы жер-... ... .

қоңыр                  5.Егін ексең-... ... ,

Онан өнер-... ... .

-Вика сен қандай түсті таңдайсың?Табиғатта сары түсті не бар?

Мақалды оқып, өзің жалғастыр.

Енді баладар үш топ өз тақырыптарын қорғайды

Слаид.1-топ.Көкшетаудың табиғаты

1-оқушы неліктен «Қ-н Швейц. 2- оқушы өлең

Оқжетпес

1.Көкшетау 2-топ.Үлкен Алматы көлі

Бурааабай(өлең)     1-оқушыәңгімелеу(5-сөйлем)

2-оқушы.диаалог

2.Алматы көлі

3.Балқаш көл      3-топ.Балқаш өңірінің табиғаты

1-интервью.

(Балқашта нелер азайды?эко-центр)

Фонетикалық талдау   Грамматикалық тапсырмалар

(4балаға карточчка беремін)

Тақтада слаид     Таулардан өзен ағар сарқыраған

Айнадай сәуле беріп жарқыраған

Жел соқса,  ыстық соқса бір қалыпты

Аралап тау мен тасты арқыраған

Ы.Алтынсарин

-Қазақ тілі тән қандай дыбыстар бар?

-Бүгін «қ» дыбысые ерекше атап өтеміз.

«Қ»дыбысына байланысты қандай сөздер табиғатта бар?

Енді 1минуттай жаттаңдар .Көзден таса алып дәптерге жазу.

Келесі ребусты шешіп көріңдер. Суреттері торғай « « « « « , қасқыр»»»» түлкі (қандай?)

 

Слайд қар ,.. сондай қандай сөз шықты?

Таулар

 

Қазақстанның таулары өте көп.    Қазақстанда Алтай,Тарбағатай, Жоңғр, Іле Алатаулары, Көкшетауда, Бурабай Бөлекмен, Оқжетпес таулары бар. Биік тауларыда мәңгі қар жатады. Тауда ауа таза болады.

 

Слайд 1.(Жаңа сөздермен таныстыру) Таулар не үшін керек?

 

1) Сөздік жұмысы: оқып, дәптерлеріне жаздыру.    Ауаның қысымы – давление воздуха

Кему – уменьшение

Жиек – крона

Ну – нетронужный лес

Мәңгі – вечно

Кемиді – падает

(Екі, күрделі саңырауқұлақтар – грибы сөз.)

 

2) Мәтінді мәнерлеп оқимын.

-Сонымен Қазақстанда қандай таулар бар:

Ал енді өздерің оқуға кіріспес бұрын тақтадағы сұрақтарға назар қойыңдар.

 

Слайд.

  1. Қазақстанда қандай таулар бар?
  2. Биік тауларда не жатады?
  3. Жазда таудан не ағады?
  4. Орманда нелер көп?
  5. Саңырауқұлақ қандац тағам?

 

 

  1. Енді мәтінді іштей оқып, осы сұрақтарға жауап беріп көріңдер. (Оқушылар оқып болып, жауабын айтады)

Кітаппен жұмыс. 5- тапсырма. Сызба бойынша әңгіме құрыңдар.Қателерін табу.

 

  1. IV. Бекіту. Слайд.
  • ҚР-ның картасы
  • Қазақстанда қандай таулар бар екен?
  • Адамдарға таудың пайдасы бар ма?
  1. Үйге тапсырма. 1. Мәтін бойынша диалог құрастыру
  2. 5 – сөйлемге синтаксистік талдау жасаңдар.
  3. Жиектер сөзіне дыбыстық талдау жасаңдар.

 

  1. Бағалау.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.